torsdag den 26. februar 2015

Union Island til Bequia

Det er lidt lisom at komme hjem, når vi ankommer til Union Island. Denne gang lagde vi til ved en bro som hørte til Ankera Hotel....altid rart og komme til at ligge ved en bro, så man bare kan gå af og på båden!
Vi shoppede lidt og besøgte selvfølgelig Happy Island, hvor vi fik nogle gode drinks.
Maden ombord er et kapitel for sig, bare lige for at nævne nogle få retter i løbet af sådanne et par dage på Union var: Hjemmelavet Dal suppe, vandmelonsalat med grillede pølser og kartofler og et ostebord.....jo vi lever godt
Vandtaxi til Happy Island
Rasmus, Lina og jeg selfi

Solnedgang set fra Happy Island
To dage var vi på Union Island, og så tog vi lige en smut til Tobago Keys. Gudesmukt stadigvæk, og så blæste det heller ikke så meget..

Bare så I lige kan se vandets smukke farve......og det har ikke været en tur i fotoshop!!!!
Der var en rokke lige under os.....senere snorklede jeg med den hele vejen ind til strandbredden.
Tja......det er så livet som folkepensionist😎
Om aftenen var vi inde og spise hummere på stranden, tilberedt af de lokale.
Uhm....
Og så lige bare et par foto.....hvor vi blandt andet kom meget tæt på rokkerne, de kom næsten helt op på stranden for at spise affald fra hummerne som de lokale smed ud til dem.
Dejlige unge mennesker!

Postkort.....
Idag landede vi så i Bequia efter 5 timers sejlads .......dog kunne vi ikke få forsejlet rullet ind, så vi måtte ligge og krydse ind i bugten for at komme i læ, så vi kunne smide et anker og finde ud af hvad der var i vejen.
Imens vi endnu engang prøvede at rulle forsejlet ind, sprang der et eller andet......som Freddy skal kigge på i de næste dage.