søndag den 15. februar 2015

Børnekarneval!!

Så kom dagen hvor vi skulle ind og se på børnekarneval......og jeg skal da lige live for, at der var blevet gjort noget ved kostumerne, så meget så det er virkelig svært at gengive stemningen på billeder.
Det var en fornøjelse og se hvordan voksne var omkring dem med vand, mad og sågar en stol hvis de små pus blev for trætte!!!!........meeeeeeeen var der noget de lige havde glemt, så var det ørepropper til alle store som små......lastbilerne med musikken er fuldstændig øredrivinde høj, (dem der kender mig, ved, at jeg godt kan li høj musik), og det mærkelige er, at der går gadesælgere rundt og sælger ørepropper!!!!!
Vi har forøvrigt udvidet vores morgen gymnastik til vand aerobic .....stadigvæk med Rasmus som instruktør, og nu har vi også fået skipper med på holdet👍......men bare rolig, så hurtigt smelter fedtet ikke😃
Vi har været lidt mindre ombord i disse dage da to gaster valgte at tage færgen en smut til Tobago
Maden er jo et stort kapitel af det at være ombord på GD.....forleden dag lavede Lina ostebord, 

Og i går lavede skipper Tiger rejer med hjemmelavet ariola (lavet af mig)til forret og mørbra til hovedret......og i dag laver jeg lige en omgang, lidt gråvejrs, pandekager.....og så er det iøvrigt fuldstændig slut for mig med at spise købe mayonnaise, Rasmus har givet mig et lynkursus i hvor let det er at lave.....oooog ikke mindst hvor meget bedre det smager!!!!
Tirsdag er det store karnevals dag, hvor alle mand tager ind til byen med bestilt taxa, for at være sikker på at komme hjem igen.
Vi regner med at sejle videre nordpå til Grenada på torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar