onsdag den 4. februar 2015

Start på kapitel 4!!! (København-Grenada 1/2-2015)

Da OP og jeg selv skulle tjekke ind i Københavns lufthavn (det er jo lavet så personløst) bibbede vægten med min taske på 21 kg - altså 1 for meget!!!!!!!......i gamle dage var jeg bare gået glat igennem, meeeen.... nej maskinen sagde: "fjern venligst bagagen fra båndet"😡
Jeg spurgte en, hvad jeg skulle gøre, hvortil hun svarede: "Tá 1 kg af eller betal"!!!!!!
Så er det godt at ha en ven med........OP tog fluks sin bagage af båndet og tilbød at tá 'mit kilo' over sin taske. Hm og så er det at jeg ikke ved en dyt om hvor meget et kilo er??????
Men OP tog en taske med tøj op, og sagde at der nok var et kilo!!!!!!
På det tidspunk steg mit blodtryk allerede til hundrede🙊......flovt synes jeg det var.
Men gosh hvor var det dejligt at OP tog affære.
Sådan ser to glade mennesker ud, når deres ferie starter!!!!

Senere i lufthavnen mødtes vi med Anni , der var på vej til Tanzania og bagefter Zanzibar, rigtig hyggeligt og lige ønske hinanden go ferie over et glas vin og en øl!
Flyveturen gik fint og lige nu sidder vi på Marigot Hotel og skal ha noget at Spise!
2/2
Og så sidder vi i flyet på vej til Grenada......på nogle HERRE GODE SUPER DUPER PLADSER👏
Med masser af plads til benene, ja se lige for jer selv!!!!!!

Helt fantastisk ik???? Men en fornøjelse når man nu skal flyve i 11 timer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar