torsdag den 19. februar 2015

Farvel til Trinidad!

Så kom vi til karneval, i Port og Spain, det er svært at gengive imed få ordnen jeg prøver.....det var helt fantastisk, høøøøøøj musik, flotte farverige kostumer, og solen der bagte ned i skallen på en i 7 timer.....men de er sindsyg gode til at organisere det hele, og alle nød dagen fuldt ud.

....og det skønne ved karnevallet er, at ALLE kan være med.......blot synes vi ombord på GD, at brunt fedt er pænere end hvidt!!!!!!!!
Også de ældre kommer er at finde til ......jeg går i skarp træning til næste år🙊


Vi havde sagt farvel til to gaster og en ny er kommet på. 
Dagen efter karnevallet var det tid til at komme videre op nord på igen og vores lange sejltur.
Men på vej ud af havnen, satte Lina og jeg op på "bovspydet" eller rettere, vi ER bovspyd!!!!!
Og så lige pludselig kommer der en stor flok delfiner svømmende og legede med båden omkring en halv time.....vi var helt oppe at køre, Lina og jeg, for de svømmede jo lige der foran os......sååå stort og en fin måde at sige farvel til Trinidad på.
Vi kom afsted kl 11 formiddag.....og selvfølgelig var vinden ikke særlig gunstig, foran på tværs. 
Vi kørte med motoren det meste af tiden plus sejl. Alligevel tog det 15 timer........jeg var oppe i dagtimerne, men lagde mig i køjen da det blev mørkt......da jeg har noget med de der bøjler om natten😏 Men vi fangede en kæmpe fisk, også kaldet forskellige navne, Mahi Mahi, Guldmakrel, Dolphfish. Den. Var en meter lang og vejede ca 6 kilo.......Rasmus var SÅ GLAD

Vi landede i den lille bugt i Grenada, hvor vi også blev samlet op.
I dag har vi været inde i byen, shoppet lidt og skulle købe et simkort........meeeen tænk dem var byen udgået for!!!!!!!!
Lige nu sidder vi på en strandcafe hvor der er net og hør så lige hvad vi skal i morgen tidlig.......vi har meldt os til Thai Tci på stranden i morgen.....hvad sir i så!
Lige et par vand gymnastik billeder!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar