søndag den 22. februar 2015

Moliniere Point

ÖDagen startede med Tai Chi hos en franskmand......han var meget dedikeret til projektet......det var sjovt at prøve, men jeg blir aldrig Tai Chi women......faktisk skulle jeg passe meget på ikke at komme til at grine ind imellem🙊


Senere sejlede vi videre ind for at tanke i St George for bagefter at sejle ud til en lille bugt vi havde hørt om, at der skulle være nogle undervands figurer, som de reklamerede meget med..
Rasmus og Lina ville sejle derud i dinkyen, og spurgte om ikke jeg ville med derud. 
Det startede med at min badedragt sad fast i gummibåden og jeg havde ben og overkrop hængende i vandet.......det hele så så sjovt ud, heldigvis var Rasmus i vandet og Lina tilbage i dinkyen og kunne løsne mig👏
Det var så fantastisk, at snorkle rundt og se det hele......og følges med Rasmus og Lina, det var enormt trykt. De havde et stykke arbejde at gøre for at få mig op i gummibåden.....Lina skubbede mig fra vandet og Rasmus trak mig op......heldigvis blev det ikke filmet😎
Selfie under vand







Ingen kommentarer:

Send en kommentar