onsdag den 17. februar 2016

På Grand Danois igen!

Så var dagen kommet, hvor jeg skulle vende "hjem" til Grand Danois.
Jeg tog hurtig færgen igen - bare modsatte vej, nu til Union Island. Birgit Søren og Jens fulgte mig til båden, hvor vi fik sagt farvel....og på gensyn.
Da jeg landede stod Buggie og tog i mod mig, og sørgede for at jeg blev indlogeret hos hans far på Lambis Hotel. Kl var alligevel blevet 18 og jeg regnede ikke med, at Grand Danois kom den aften, også fordi det er mega dårligt at sejle ind til Union Island i mørke.
Så Buggie og jeg spiste en burger.....men jeg tror han havde det dårligt, ved at sidde sammen med mig på en restaurent ......vennerne i byen kunne jo nemt tro noget andet😃😎.
Så han gik og jeg gik op på mit værelse...hummer, og tjekkede min IPad for beskeder, 
...sådan så mit værelse ud.....rent nok. Tro nu ikke at blæseren virkede!
Men da kl kun var 19.30 sååååå gik jeg på bar alene, og drak en gin/ tonic.
Beviset er her.
Desværre var der en af de lokale, mega skæv, der synes at jeg skulle snakke med ham😏, så jeg listede ligeså stille tilbage til værelset.
Der var mindst 40 grader varm....og myggene havde en fest på mig.....såå det blev ikke til så meget søvn, men det kan man jo også gøre når man bliver gammel.
Dagen efter spiste jeg english Breakfast på en cafe, hvor jeg kunne holde øje med båden.....det pis øs regnede😏
Regnvejr med udsigt.
Grand Danois lod vente på sig, men imens hyggesnakkede jeg med Mette og Vivi, der var et smut i Århus, i alt deres vintertøj....over messenger.
Og endelig kom båden sejlende, og gensyns glæden var dejlig, der var en gast Katja, fra da jeg stod af.
Om aftenen gik på det lille sted, hvor der sidder en og spiller guitar....og igen udviklede det sig til en fest, hvor vi dansede.
Og så fik jeg mit strikke tøj.....og det er selvfølgelig blevet taget i brug.....det er SÅ dejligt.
Tak til Mette for at skaffe det og til Gabriella for at ta det med😘





Ingen kommentarer:

Send en kommentar