søndag den 14. februar 2016

Bequia!

Vi besluttede at sejle natsejlads fra Rodney Bay til Bequia ca 70 sømil, da vinden skulle være god.
Søren stod for hele sejladsen, og var vågen alle 13 timer....ret sejt👍
De første par timer var stille og rolige men da vi slap fri af kysten på St Lucia....synes vinden godt nok, at nu skulle den vise hvad den duede til.....det var så her jeg sagde natti natti, og gik ned og sov!
Vågnede ved et tiden hvor vinden havde lagt sig og gik op og servicerede Søren med kaffe og en ostemad. Fede timer med stille ( meget stille) vind og en flot flot stjernehimmel.
Gik ned og sov et par timer til, da vejret fra St Vincent til Bequia lige skulle vise det sidste og tonsvis af gamle dønninger.
De andre gik til køjs efter noget morgenmad og jeg tog ind og indklarerede os alene......det går helt fint.
Vi har blot daset de sidste par dage.
Men i går lørdag blev vi enige om at spise ude og for at tage afsked med mig, der stiger på Grand Danois på mandag.
Det blev en super hyggelig aften med sang, dans ......og alt for mange drinks🙊🍹
...taget med min selfiestang😊

Klar til fest
Der blir gået til den, både med at synge og danse😊
...og hvem møder jeg på vej hjem....min danseven "the white man"...desværre sluttede festen ligesom vi kom, såååå det blev ikke til meget dans.
I morgen tar jeg færgen tilbage til Union Island og håber Grand Danois når til Union Island fra Grenada.....ellers må jeg overnatte på et hotel.
Tak for nogle dejlige uger ombord på Sunchaser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar