onsdag den 3. februar 2016

Dagene på Sunchaser.

Tirsdag den 2/2
Efter have spist mørbragryde, lavet af mig, tog Birgit,Jens og jeg dinkyen ind til Jacks, hvor der var levende musik. 
" The White man" ( en lokal mand i kun i hvidt tøj) var der, og jeg fik danset igennem både med ham og en anden lokal....øøøøøj de kan danse💃
The White man😊
Vi kom ret sent i seng.....og jeg var godt brugt🍹
Onsdag var jeg temmelig sløv, sov længe, svømmede, vaskede hår, bagte brød og lærte at spille domino på IPad af Søren, det er sgu meget sjovt, da det er det samme spil de lokale spiller alle vegne.
Vi sejlede ind for at spise frokost ( kl 14.30) og bagefter handle ind.....da vi sejler nordpå i morgen, Søren er så småt ved at være frisk.
....ja jeg ved godt det er irriterende at se disse billeder😎
Frokosten😊

Pift pift👀
En ordentlig fangst af Baracudaer!
 "Damerne" med dagens indkøb.
Dagen sluttede med et stykke af det hjemmelavede brød....det gik ud for aftensmad!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar