søndag den 19. februar 2017

Santo Domingo.

Vi skulle have været sejlet kl 04 om morgenen, men vi havde problemer med vores indklaring. Faktisk så ved myndighederne ikke rigtig hvad de skal gøre ved os som kommer med en båd....(vi har heller set en eneste anden båd!!!!) Nå men vi kom afsted kl 09.30, med modvind, 50 sømil.... men i godt humør, vi quizzer, solbader og snakker..
Vi kunne kun finde en ekstrem beskidt industrihavn, og kaste anker i.....velvidende at det måtte vi ikke!!
Men da tiden var ved at være knap, kl var 19 og Freddys datter Lena skulle ankomme med fly kl 19.30 - blev vi enige om, at Maria og jeg tog en taxa ud til lufthavnen for at møde Lena.....Freddy blev nødt til at blive ved båden😏
Læg mærke til farven på vandet😬
Lige fremme til højre, sejlede vi ind med dinkyen!!
Vi kom tilbage til GD kl 21.30 med Lena i silende regn.....men Ronni, Signe og Sara havde bagt de lækreste pandekager....uhm virkelig lækkert....og der var MANGE🙏
Det er ikke særlig fedt at vågne op i sådan en havn, så nu venter vi bare på at få diesel på og så sejler vi videre til en marina som ligger ca 20 sømil herfra.
Jubiii så ankom vi til en virkelig havn i Club Anutico, Santo Domingo..... skøøøønt med noget luksus, internet og brusebad. Vi nyder det nogle dage.....og ved ikke rigtig hvad vi så skal....må lige se på kort om der er nogle fede strande i området.
Vi spiser aftensmad og morgenmad i en lille hytte på vores bro....dejligt lige for en periode at sidde ved bord og stol😎
I dag er det total gråvejr, så vi spiller spil drikker cacao og spiser pandekager og finder på gode aftensmads retter......ja mad betyder altså en del på en sejlbåd.