onsdag den 18. marts 2015

Forskellige billeder

Først et kort, så man kan se hvor jeg har været, vi er nu på vej sydpå.


På cafe på Martinique som er en fransk ø.
Så blir alt redningsudstyr afprøvet.
En super tjekket strandbar.......som vi bare gik forbi😎
I den fattigste del af en by, så jeg det her hus.....mindre ku ikke gøre det. 
Soufriere:
Idag har vi været på på forskellige ture, nogle tog på vulkan besøg og jeg tog til en Botanisk Have med et lille vandfald og mineralske varme bade. Vandet var super varmt.....lidt underligt lige i starten.
Smukke
Meget sigende!
Mineralsk varmt vand.
Havebambus gå hjem og læg dig!
Sådan så de ud dem der besøgte vulkanen og mudderbad!
Og sådan en udsigt nyder jeg min morgenmad til.


....og så er der det arbejdende folk!
....og Christian håber stadig på at fange en fisk......han gør ihvertfald et ihærdigt forsøg!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar