søndag den 2. januar 2022

Min sidste tur på GD

Min sidste tur til dejlige Caribien blev startet Nytårsaften. 

Kirsten,som skulle med denne gang, og jeg drog afsted til lufthavnen kl halv fire om morgenen!!!!! - sååå det var ikke meget nytår vi fik fejret. 

Det er altid spændende og voldsomt nervepirrende, i disse corona tider, om du har fået udfyldt og trykt de rigtige papirer ud……men heldigvis har jeg prøvet det et par gange ved at hjælpe Freddy når han sku rejse ud - så jeg var egentlig rimelig tryk ved det. 

Meeen da manden fik vores PCR test og han mente der manglede et ud af to ord - (nøjagtig det skete sidste gang for Freddy - som ikke fik lov til at rejse ud af landet!!!!) som der dengang viste det sig at være forskellige opfattelser af ord, som ikke findes på en PCR - og han rejste lige så fint ud af landet et par dage efter med helt den samme test❗️❗️❗️❗️ 

Der kom SÅ MEGET gang i mine talegaver, for det samme skulle simpelthen ikke ske igen igen. 

Manden tilkaldte sin supervisor som heldigvis var sød og venlig - og vi kom igennem - pyyyha🤭

Vi har overnattet på Barbados og flyver videre om lidt til St Vincent hvor Grand Danois ligger og venter. 

Håber bloggen virker igen - nu forsøger jeg ihvertfald🥰

Ingen kommentarer:

Send en kommentar