onsdag den 5. januar 2022

Dramaet forsætter


Glade tager vi afsted mod Bequia for motor……meeeeen efter ca et kvarters sejlads stoppede motoren.

Fedt at det så er en sejlbåd vi er ombord på, så vi satte forsejlet mens Mr Fixman lå på maven i motor rummet, for at finde fejlen!!!

Nåh med det gjorde han så ikke lige, så vi ankom for sejl og kastede anker….det gik fint og ubesværet!!!

 Vi havde aftalt med Freddy, at vi skulle ind og ligge i den lille Marina …..hvor vi kan gå af og på båden…..da dinkyen (gummibåd) også først skulle lappes😚.

Så efter at ha rodet med båden det meste af i går den 4/1 ….lavede han en nødløsning, så vi kunne sejle ind i marinaen.

I dag har Freddy så fundet fejlen…efter igen og ha ligget mange timer på maven inde i motoren🤔….det var et knækket rør til motoren!🤨


Næste og SIDSTE drama skete da jeg i dag skulle have nyt simkort i min telefon og da jeg skulle til at betale …..var min pung væk og min lynlås på rygsækken stod åben!!!!

Måske havde jeg tabt den….så jeg løb tilbage …..husk lige at det er omkring 30 grader varmt.

Da jeg kom tilbage hvor båden ligger, kunne jeg se noget sort ligge på dækket…..og puha det var ikke tovværk ….men MIN pung.?…jeg var lykkelig🙏

Kirsten og jeg gik en laaang tur og badede, for at ende med et glas vin, øl og en pizza.



…..og lige et billede før motoren gik hvor Joachim lige fik nået og styret!


Men efter at ha ventet en halv time kommer de og fortæller at pizzaen er brændt på🤣 ……meeen vi fik vin og øl gratis💪👍

I aften skal vi spise på marinaens lille restaurant hvor der til og med skal være karaoke …..Freddy har lavet en aftale med ejeren om, at hvis han kommer med guitar og kor….får vi opholdet billigere!

Uh det blir sjovt……tak for nu……og nu går det kun fremad🤗

Ingen kommentarer:

Send en kommentar