tirsdag den 1. marts 2016

Bequia - Indian Bay

Et lidt forsinket billede, af et lille udpluk af crewet fra Sunchaser og Grand Danois, besøg på Happy Island.

Så har vi ligget mange dage i Bequia, og forhåbentlig tar vi videre i dag mod Indian Bay.
Vi har batteri problemer, det vil sige, vores køleskabe går ud hver nat når der ikke er sol til panelerne eller vind til møllen. Såååå i dag skulle der meget gerne komme en ekspert ned til båden og undersøge hvad der er galt. Derfor ligger vi nu ved kaj i Yacht Klubbens fine område😃.
Sådan en stilling ser vi mest skipper i lige for tiden.😊

 Nina ( nye gast) og jeg laver kontor arbejde i yacht klubben.
...og lige en selfie!
.....og udsigten fra vores kontor.
Jeg har haft nogle off dage, ligesom influenza ramt.....tror det er de piller jeg har spist for mit ben, så jeg er stoppet med dem. Benet er i bedring men er stadig mega ømt, så jeg er meget påpasselig med hvad jeg laver.
Sunchaser ligger her også og en dag kom de forbi, padlede, så jeg sprang i dinkyen og trak dem hjem til deres båd som lå længere ude i bugten. Desværre er der ingen billeder af det, men jeg følte mig MEGET stolt og udlært i dinkykørsel😊, fik da også et par ord med på vejen af skipper.
...helt italiensk agtig....vi manglede bare serenaderne!
....en Rom Maguiarita til sundowner....uhm!
.....og her er beviset.....der var solnedgang.
Nå men nu skal vi hente vasketøj Nina og jeg.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar