onsdag den 5. april 2017

Dominica til Martinique.

Den første dag blev vi hele dagen oppe i vores hus med den smukke smukke udsigt.
Dagen efter tog Sara på et dyk og Annette og jeg gik lidt rundt i byen.... som jeg sagtens kunne huske efter fem år.
Vi mødtes alle tre på et hotel hvor vi skulle spise frokost.....og lige pludselig udbryder Sara, at der ligger GD da!!!!!!! What .....det ku ikke passe, de skulle jo først komme dagen efter.....meeeen det var dem, de havde haft en super sejlads.
Vi rykkede allesammen op i vores hus og havde en hyggelig aften og sov i rigtige senge...
Så flot lå vores hus.
Dagen efter tog vi allesammen på en fællesudflugt til svømning i en grotte og se Trafalga Waterfall og til sidst bade i de varme kilder som Dominica er så berømte for.
Vi startede med at skulle svømme i grotter.....jeg inderømmer ærligt, at jeg var en del skræmt for det på forhånd.
Sådan her så vi ud inden vi startede.
Det var en virkelig sød quide, der fik mig igennem det hele. Den første del var meget meget smuk....vi svømmede nede i en dyb kløft.....der er en af Pirate of Caribien filmene der er blevet optaget lige der.....noget med indianere der stod oppe og ville prøve at ramme Johny Deeb nede i grotten.....lige der svømmede jeg😊
Næste step var at kravle op af et brusende vandfald.....det lykkedes kun med et skub bagi og en der trak mig opad......puha jeg var ikke mange sure sild værd....men dejligt da jeg havde gennemført det.
Starten....
...jah jeg gennemførte👍
Her er det Trafalga Waterfall
De varme kilder siges at være meget sunde og du lever længere.....men så skal du også bade i det hver dag!!! 
....og noget koldt at drikke bagefter.
Da vi kom hjem til båden, skulle der holdes afskedsmiddag for Klaus og Maria.....Freddy lavede lækker lækker mad, oksefilet, kartofler og bearnaise sovs og grøntsager til, og der er alså kun to blus og en ovn!!
Se lige hvor lækkert.
Inden fik vi selvfølgelig en sundowner på fordækket.
Endnu engang ....rum i kokusnødder.
Dagen efter tog vi afsked med Klaus og resten af dagen var der nogle der tog på bytur.
Om aftenen spiste vi spagetti med kødsovs og der blev sagt farvel til Maria, som skulle afsted kl 04.00 næste dag. Vi sejlede videre til Martinique kl 9 og er i skrivende stund stadig sejlende - kl er 16.50.












  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar