fredag den 7. april 2017

Martinique til St Lucia

Ligesom jeg sluttede min sidste blog - fik Sara øje på en hval tæt på kysten.....arg tænkte vi ....hun har set forkert, meeeeen lige pludselig slog den et slag med halen så vi tydelig kube se at det VAR en hval....ret stort og første gang jeg ser en hval😊.
Vi ankom til Martinique kl 17.15 - og alle andre end mig tog ind for at købe ind til det store oste/pølsebord.
Dagen efter shoppede vi lidt rundt hver især.
Og så sad ham her lige ved siden af......og der er HÅR han har oppe i hatten!!!!!



Og Sara sætter mit hår.
Vi overnattede en nat til i Fort de France og så op og videre til St Lucia..det er altså sådan lidt, at komme hjem, genkendelses glæden var stor, og jeg fik endda lov til at sejle båden ind i havnen.....🙏
.det obligatoriske Rodney Bay billede
Vi skulle kun ha været her en nat, men løb tør for gas....og ting tar tid, sååååå vi sejler til Cumberland i morgen.....turens sidste sejlads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar