søndag den 10. april 2016

Skildpadde sex😊

I dag skulle Sara og Nina ud på en dykkertur, og Freddy og jeg tog med bare for hyggens skyld.
Sejlturen ud til dykkerstedet ar en rigtig stroppe tur....vi hoppede og bankede mod bølgerne med to motorer på båden. Det skal dog siges at kaptajnen var en dygtig skipper som kunne læse bølgerne, men jeg havde det som om jeg hoppede flere meter op i luften.......helt rart var det ikke🙊
Mens pigerne dykkede, sad Freddy og jeg og snakkede med kaptajnen....en ung fyr der var barsketball spiller. Vi lå helt tæt på de fineste og flotteste rev.
Her kommer lidt billeder fra turen.
PÃ¥ vej ud.

Indstruktion af Keon.
Nina på ud.
Sara er så klar.
En del af vores udsigt mens de dykkede.
Vellykket dyk, de så hajer, morener, Baracudaer, dragefisk og en masse flotte koraler.
Dykkerinstruktøren Keon.
Motor skum på vej hjemad.
Og pludselig råber de at der er to skildpadder der parrer sig i vandoverfladen.....vi sejler derhen og ser to store dyr tumle rundt i vandet, de dykkede dog ned, da vi nærmede os.....det var også tarveligt at forstyrre dem😊. Det var ret sjovt for de to indfødte havde aldrig heller set det.
Svært at ta billeder i den situation.😃
I går nød vi bare dagen på stranden og på broen hvor GD ligger fortøjret.
Der blev spillet guitar og givet massage.
Måske jeg skulle ernære mig som frisør!
I morgen tar vi den sidste lange sejltur fra Union Island til Cumberland, hvor båden skal afrikkes og den 15/4 sejler vi til værftet hvor båden skal på land.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar