mandag den 4. april 2016

Mayreau til Tobago Keys!

Efter et par dage i Bequia, sejlede vi til Mayreau. Igen en skod sejlads, bølger der vippede frem og tilbage i alle mulige retninger. Nina, Flora og jeg lagde os i vores køjer i de fire timer det tog.
De nye gaster Peter og Andriette sejlede båden sammen med Freddy.

Selfie fra køjen.....jeg slapper fint af når jeg ligger ned!
Glemte faktisk en vigtig detalje på turen fra Martinique til Rodney Bay......det var, at vi så delfiner af to omgange😊👍
En morgen hvor det blæser, og er mega koldt, så jeg må sidde med tæppe!!
Fø'sdagsbord for Nina....den opmærksomme læser kan måske se dugen...et splitflag😊
Da vi landede på Mayreau  havde flagsnoren revet sig løs, så Flora blev hejst op i masten....meeeen bagefter ville Nina det også😃.....bare fordi det var sjovt🙊
Vi vågner jo tidligt mellem 6 og 6.30...... Så her fangede jeg lige en solopgang.
......og om aftenen endnu en smuk solnedgang.
......Tobago Keys når det tar sig bedst ud og skildpadderne svømmer rund om båden, ganske tæt på.
Dagene går med en masse snorkling, svømning......og så blir der spillet spil. Kinaskak, skak, Uno og Backgammon.
Her er de tre K'er.....Kaffe, Kage, Kinaskak. Nina står for den lækreste kage.
Vi blir her til torsdag, så sejler vi mod Union Island hvor Flora skal af.l








Ingen kommentarer:

Send en kommentar