mandag den 18. januar 2016

2016 Starten på en nyt eventyr ombord på Grand Danois.

Så startede mine tre måneder ombord på Grand Danois, med en 18 timers flyvetid .....alene🙊
Meget skræmmende på forhånd, men ved gode venners og min egen hjælp, sige til sig selv" du er jo stor nu😊" Og SÅ GIK DET BARE SÅ FINT...alt forløb planmæssigt, lufthavnsskifte perfekt, selv immigrations menneskerne viste sig fra sin gode side, og lukkede mig ind i deres land!
Jeg blev hentet af Freddy og en gast, Katja, på St Vincent.
Selvom kl var næsten 23 - var det lisom at der bare var gået et par dage siden jeg sidst var her😊...og det er jo skøøønt. Og så har jeg fået min ' gamle' kahyt👍.
I dag sejlede vi så til Bequia, skøn by der har alt fra gode strande til hyggelige og lækre barer.
Men hvor har det regnet meget hele dagen, men så er det godt at være i nærheden af en lille by, hvor vi kan fordele os! 
Vi er 6 kvinder og Freddy ombord.

....pyha det regner!
...regnvejr og læsning følges godt ad.
Solskin og kaffe på Gingerbread.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar