torsdag den 28. februar 2013

Videre!

27/2
Kort resume !
Idag sejler vi afsted fra Rodney Bay, der var en del der skulle ordnes inden den store tur sydover. Blandt andet skulle Freddy op i masten og ordne elektriske ting - jeg skulle hilse og sige at der er LAAANGT op!!! Og deroppe fra tabte han en tang, der landede 1 meter fra mig !!!!! Puha der blev tingene lige sat i perspektiv - skal skynde mig at sige, at skipper havde sagt at ingen skulle stå nedenunder. 😗Vi er mange ombord men det glider fint fint.
I går var vi i Castries og jeg var "turguide" (Freddy skulle arbejde) kunne huske alle steder selv den lille bar👍.
Jeg glæder mig til at komme videre - til at sejle og bade i det azurblå hav.
Billedet er navnet på den lille bar - jeg samler nemli på relevante skilte 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar