lørdag den 15. marts 2014

Union Island

Endnu en dejlig dag på Union Island. 
Det var også her jeg fik min fine solhat, føler mig lidt som Elvia Madigan;-) 
Døm selv!!!!
En stor del af det at sejle er maden. Det er ret utroligt hvad der kan trylles frem på to kogeblus. Foreksempel I forgårds hvor skipper lavede svinekottelet, brun sovs og hjemmelavede rødkål - uhm det smagte SÅ godt. Og så har jeg lavet spagetti bolonaise, som faldt i go jord. 
I går hørte vi et supergodt steelband der hvor vi spiste (for kendere Lambis)

 - et par stykker gik videre i byen og havde en MEGET sjov aften!!!
Det er hårdt dagen derpå!!!!
Har helt glem at jeg så de sødeste delfiner, på vores 2 dages sejlads over Atlanten!!!! Billederne ligger desværre på et andet camera:-(
Vi er MEGET glade for vores Iphones!!!

I morgen den 16 sejler vi uden for civilisationen og nyder strandliv og stilhed .....og dog, for de har annonceret fuldmoonparty på den strand vi skal ligge for anker udenfor!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar