torsdag den 20. februar 2014

På vej til Matinique

Vi vågnede op i gråvejr😔men solen kom lige som vi tog afsted kl 10. Vi havde 6 timers sejlads foran os. 
Vi havde en Go halvvind meeen meget store bølger. Jeg skulle koncentrere mig vildt meget for ikke at blive søsyg, og måtte alligevel gå ned og lægge mig !!!!
Vi stoppede ved to tiden for at bade og spise - det var SÅ dejligt. Men 1 times tid senere sejlede vi for motor videre. 
Vejret er IKKE i orden - det regner, og vi fryser. 
Nå nu er det så blevet dagen efter og vi vågnede atter engang op til regnvejr!!!!
Den ø vi er på er fransk - pænt dyrt. I morgen tar vi videre til Dominiga og der skulle være en masse at se og opleve, der bliver vovet par dage. Håber min krop har fået vænnet sig lidt mere til at sejle. 
Rose, Freddy og jeg var inde på et fantastisk frugt/grønt market. 
Frugtmarket
Smukt ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar